loading...
جذاب نیوز
آخرین ارسال های انجمن
admin بازدید : 32 چهارشنبه 15 مرداد 1393 نظرات (0)

adobe-premiere-pro-cc

Adobe را باید یک آچار فرانسه برای تمامی نرم افزارها و البته مدل های مختلف کاربران دانست؛ چراکه نرم افزارهایی که همیشه ارائه داده توانسته اند همه کاربران را در هر سطحی راضی سازند؛ فتوشاپ توانسته گرافیست ها، Dreamweaver توانسته طراحان وب، InDesign توانسته ناشران و بالاخره Premiere هم توانسته تدوینگران حرفه ای فیلم ها را راضی نگه دارد. از جهات گوناگون باید Adobe را شاید هم موفق تر از مایکروسافت دانست چرا که مایکروسافت تنها با ارائه سیستم عامل ویندوز و نوعی وابستگی که توانسته با استفاده از این سیستم عامل ایجاد کند موفق بوده است اما Adobe آنقدر قدرتمند و حرفه ای عمل کرده که با این وجود که هیچ کاربری مجبور به استفاده از محصولاتش نیست ولی به صورت ناخودآگاه به سمت محصولات این شرکت نرم افزاری کشیده می شود. هیچ کس مجبور نیست از Premiere Pro استفاده کند اما مگر قدرتمندتر از این ابزار هم وجود دارد؛ یا کسی مجبور نیست از فتوشاپ استفاده کند اما مگر می تواند کامل تر از این ابزار پیدا کند.
اینها مقدمه ای بود برای محصولی کم نظیر از Adobe که Premiere Pro  نام دارد. نرم افزاری بی نظیر که شاید نمونه اش با این حجم امکانات اصلا وجود خارجی نداشته باشد. نرم افزاری که با نهایت امکانات و تکنولوژی ها ویرایشی قدرتمند را برای فیلم ها امکان پذیر می سازد. اکثر فیلم هایی که امروزه ما با نهایت کیفیت و استفاده از انواع تکنولوژی و ویرایشی حرفه ای مشاهده می کنیم با این محصول ادوبی تدوین شده اند. نسخه 7 از این نرم افزار که در مجموعه Creative Cloud شرکت Adobe جای گرفته تغییرات مهمی را در خود می بیند. شاید مهم ترین خصوصیت را بتوان در این مورد خلاصه نمود که دیگر قرار است از این به بعد ادوبی تنها نسخه های 64 بیت برای Premiere Pro  ارائه دهد، نه تنها Premiere Pro  بلکه After effects هم تنها به صورت 64 بیت عرضه می شود؛ این امر هم به این دلیل است که سیستم های 32 بیت دیگر توان پردازش های سرسام آور این دو محصول را ندارند. با این که این نسخه قرار است تنها برروی سیستم عامل 64 بیت نصب شود اما با توجه به بهینه سازی های انجام شده سرعت عملکرد نرم افزار با افزایش چشم گیری رو به رو شده و کاربران سیستم عامل 64 بیت پس از نصب این نسخه می توانند این افزایش سرعت را به راحتی حس کنند.
سیستم جدیدی که برای پردازش در این نسخه از نرم افزار پیاده شده است دلیل افزایش سرعت شده است؛ سازگاری با ویندوز های 64 بیت و پردازنده های این پلتفرم و همچنین سازگاری مثال زدنی و هماهنگی های خاص با GPU هم به این افزایش سرعت کمک کرده اند. امکانات ویرایشی در نسخه CS6  هم به تناسب کامل تر شده اند، افکت هایی جدید، امکانات جدیدتر برای ساخت انواع دی وی دی فیلم، سازگاری بهتر با دیگر محصولات Adobe، سازگاری کامل تر با انواع دوربین ها برای انتقال فایل های ویدئویی و ویرایش آن ها، افزایش کیفت کار ویرایش و ذخیره سازی با نهایت کیفیت یعنی HD. سازگاری کامل با Aftere ffects هم از خصوصیات این محصول ادوبی به شمار می روند.
با توجه به این که این نسخه تنها برای سیستم های 64 بیت قابل استفاده است پس کاربرانی که تنها از سیستم عامل ویندوز 64 بیت دارند می توانند این نسخه را نصب و از امکانات آن استفاده کنند. حجم این نسخه با نسخه قبلی تفاوت چندانی ندارد و نسبت به نسخه قبلی هم تا حدودی سریعتر نصب و اجرا خواهد شد. دوستانی که از ویندوز 64 بیت استفاده می کنند پیشنهاد می کنیم حتما این محصول ادوبی را تست کنند.
ویژگی های بیشتر از Adobe Premiere Pro CC :
- قابلیت بروز رسانی به صورت اتوماتیک و با اتصال به سایت ادوبی
- تایم لاین دوباره طراحی شده، مدیریت مدیا بهبود داده شده
- رنگ بندی تسریع شده
- قابلیت کپی کردن افکت های مختلف برای استفاده در جای جای ویدئو
- ظاهر کاربرپسند و کاربری آسان ولی حرفه ای
- قابلیت شیر کردن فایل ها با سایر نرم افزار های مرتبط
- اضافه شدن قابلیت ویرایشی جدید به نرم افزار که به شما کمک می کند با استفاده از این ابزارها ویرایش دلخواه خود را بر روی ویدئوها اعمال نمایید.
- کنترل و دقت بالا هنگام ایمپورت کردن و اکسپورت کردن که کیفیت فایل های ووردی و خروجی را بالا میبرد

admin بازدید : 69 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Lunascape v6.9.1.27377 - نرم افزار مرورگر اینترنت سه موتوره

طراحان وب پس از اتمام پروژه ی خود بایستی وب سایت های طراحی شده را بر روی مرورگر های مختلف آزمایش کنند، و از آنجایی که مرورگر هایی که اغلب، کاربران از آن ها استفاده می کنند از سه موتور Trident (موتور مرورگراینترنت اکسپلورر)، Gecko (موتور مرورگر فایرفاکس) و Webkit (موتور مرورگر های کروم و سافاری) استفاده می کنند، طراحان باید وب سایت طراحی شده خود را با هر سه موتور پردازشی گفته شده تست کنند. Lunascapeنام نرم افزاری است که این امکان را در اختیار طراحان قرار خواهد داد.
Lunascape مرورگری است که از هر سه موتور وب پشتیبانی می کند. این نرم افزار سه مرورگر اینترنت اکسپلورر، فایرفاکس و گوگل کروم را در یک مرورگر واحد ترکیب کرده است. حتی نیازی به این نیست که چندین بار نرم افزار را باز کنید، بلکه هر تب از مرورگر می تواند با یک موتور وب راه اندازی شود و صفحات شما را نمایش دهد و دیگر نیازی نیست بین مرورگرها سوییچ کنید. همچنین می توانید این مرورگر را با استفاده از افزونه های مورد نیاز خود تجهیز کرده و قدرتمندتر سازید (افزونه ها ابزارهایی هستند که عملکرد خاصی را به مرورگر شما اضافه می کنند).

قابلیت های کلیدی نرم افزار Lunascape:
- سوئیپینگ موتور IE/Gecko
- شامل آر اس اس خوان و Ticker
- سفارشی سازی سریع با استفاده از افزونه های مختلف
- نوار تنظیم و نوار جستجو
- سرعت بسیار بالا در وبگردی
- سرعت بسیار بالا در اجرا
- پشتیبانی از Addone ها
- امکان بهره گیری از سه موتور پردازشی در یک مرورگر به انتخاب کاربر
- سازگاری با تمامی استانداردها
- مناسب برای طراحان وب به سبب ابزارهای موجود
- واسط کاربری جذاب و امکان تنظیم به دلخواه کاربر
- مشاهده اخبار لحظه به لحظه به صورت Marquee در تولبار نرم افزار
- بکاپ از اطلاعات شخصی در زمان های تعیین شده
- امنیت بالای مرورگر
- وجود ده ها اسکین و پوسته برای نرم افزار
- سازگاری با تمامی پروتکل ها
- امکان بلاک کردن Popup ها
- ذخیره سازی اطلاعات در فرم ها
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

admin بازدید : 39 جمعه 10 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود RadioBOSS Advanced v5.0.0.9 - نرم افزار مدیریت پخش آهنگ ها در ایستگاه های رادیویی

RadioBoss نرم افزاریست که بیشتر در ایستگاه‌های رادیویی به کار می‌رود و از آن جهت پخش خودکار آهنگ ها استفاده می کنند. اگر شما برنامه های یک ایستگاه رادیوی اینترنتی یا زمینی را تنظیم می کنید، RadioBOSS امکان ساخت پلی لیست های منحصر به فرد را به همراه امکانات حرفه ای برای شما فراهم می کند. با این نرم افزار بسیار قوی شما می‌توانید آهنگ‌های مورد علاقه ی خود را لیست کنید و کنترل کامل و دقیقی بر روی پخش موزیک‌ها داشته باشید. همچنین در حین پخش می توانید هر زمان که نیاز باشد، از طریق میکروفون صحبت کنید. RadioBoss قابلیت پخش تمامی‌فرمت‌های صوتی و تصویری را دارا بوده و از میکروفون و موبایل پشتیبانی می‌کند و با تمام ویندوز‌ها سازگار است.

قابلیت های کلیدی نرم افزار RadioBoss:
- پخش کننده AUX
- اضافه شدن پوسته های جدید و مختلف به نرم افزار
- قابلیت ذخیره و بارگذاری فایل
- اجرا و ویرایش لیست های اجرا
- زمان بندی اتفاقات مختلف
- تعیین خودکار سطح صدا، ویرایش محو شدن صدا و سکوت
- استفاده از "لیست اجرا در لیست اجرا" برای ساخت برنامه نویسی های صوتی چند ساعته
- ساخت ساده لیست های اجرای تصادفی
- وارد کردن پخش های اینترنتی شامل HTTP، MMS و FTP روی پلی لیست
- امکان انتخاب تعداد زیادی افکت صوتی شامل اکو، Reverb، Flanger، Tempo و Pitch
- افزایش کیفیت فایل های صوتی با استفاده از اکولایزر ۱۲ بانده RadioBOSS
- استفاده از پلاگین های WinAMP و DirecX به صورت مستقیم در نرم افزار
- استفاده از کارت های صوتی چند کاناله، نصب شده روی کامپیوتر شما (۲٫۰، ۵٫۱، ۷٫۱ و ...)
- خروجی در کانال های متعدد
- خروجی Metadata (آپلود روی FTP، HTTP، Text یا فایل XML)
- پشتیبانی از پخش اینترنتی
- پشتیبانی از پروفایل های شخصی قابل تنظیم
- پشتیبانی از ورودی و خروجی ASIO و WASAPI
- ساخت خودکار پلی لیست برای زمان مشخص
- ساخت سریع پلی لیست با استفاده از قالب های پلی لیست با قابلیت چندین بار استفاده
- پشتیبانی از گزینه های متعدد ساخت پلی لیست
- ساخت پلی لیست با تعویض نوبتی و نشان گرهای ساعتی و تبلیغات
- مدیریت فایل های صوتی شما
- ایندکس کردن خودکار با پشتیبانی از جستجوی سریع
- فیلتر کردن و رده بندی فایل ها
- برچسب گذاری تمامی فایل های صوتی بدون توجه به فرمت
- برچسب گذاری چندین فایل موسیقی
- اضافه کردن توضیحات روی فایل های موسیقی
- سازگار با نسخه های مختلف ویندوز
- و ...

admin بازدید : 46 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)

r نام نرم افزاری است که به شما این امکان را می دهد در برار هکر ها اقدامی هوشیارانه به عمل آورید ! این نرم افزار تمامی فعالیت های هکر ها از جمله دزدیدن اطلاعات بانکی شما ، اطلاعات شخصی شما ، تایپ کردن تمامی حروفی که با کیبورد تایپ می کنید ، ذخیره سازی عملیاتی که شما با کامپیوتر انجام می دهید و … را مختل می سازد و کامپیوتر شما را در نهایت امنیت قرار می دهد. این نرم افزاری دارای محیطی برای قرنطینه کردن تروجان ها را داراست که به شما امکان میدهد تا بدون پاک کردن فایل آلوده آن را در قرنطینه نگه دارید.

 

Loaris%20Trojan%20Remover%201.3.3.8 نرم افزار نابودی کامل تروجان ها Loaris Trojan Remover 1.3.3.8

admin بازدید : 260 جمعه 03 مرداد 1393 نظرات (0)
دانلود Collection of Kids Flash Games - مجموعه بازی های فلش، بازی های خردسالان و کودکان

بازی های فلش گروهی از بازی های کامپیوتری هستند که نیازی به نصب نداشته و بر روی تمامی کامپیوتر های اجرا می شوند. این دسته از بازی ها برای اجرا تنها نیاز به برنامه Adobe Flash Player و یا مرورگر وب Internet Explorer دارند که در تمامی سیستم عامل های ویندوز مایکروسافت قابل دسترس است. سادگی در کنترل، گرافیک بالا و نیاز نداشتن به نصب و یا برنامه خاصی برای اجرا، استفاده همه گیر این دسته از بازی ها را موجب شده ‌است.
بازی های رایانه‌ای مخصوص کودکان  (Kids Game)‏ سبکی در بازی رایانه‌ای  به بازی هایی اطلاق می‌ شود که اغلب آن ها برای بالا بردن مهارت های فکری کودکان و سرگرم نمودن آن ها در یک محیط گرافیکی زیبا و جذاب است. از میان این بازی ها می توان به سری بازی های رنگ آمیزی و نقاشی، بازی های فكری و پرورش ذهن، بازی های تقویت حافظه مانند تطبیق کاشی، بازی های آموزشی و یادگیری زبان، بازی های سرعتی  (نیاز ب كلیک یا حركت سریع ماوس دارند)، بازی های تصویر سازی مانند چهره سازی یا لباس پوشاندن  و یا تزیین شیرینی، پازل های فکری  کودک، مزرعه داری و ... را نام برد که هریک از آن ها به تنهایی می توانند ساعت ها کودکان را سرگرم کنند.

درباره ما
جذاب ترین خبر های ایران وجهان در جذاب نیوز
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
  • سه شنبه 20 مرداد 1394
  • جمعه 19 تير 1394
  • شنبه 26 ارديبهشت 1394
  • جمعه 25 ارديبهشت 1394
  • يکشنبه 20 مهر 1393
  • شنبه 19 مهر 1393
  • جمعه 18 مهر 1393
  • پنجشنبه 17 مهر 1393
  • چهارشنبه 16 مهر 1393
  • سه شنبه 15 مهر 1393
  • دوشنبه 14 مهر 1393
  • شنبه 12 مهر 1393
  • جمعه 11 مهر 1393
  • پنجشنبه 10 مهر 1393
  • چهارشنبه 09 مهر 1393
  • سه شنبه 08 مهر 1393
  • دوشنبه 07 مهر 1393
  • يکشنبه 06 مهر 1393
  • سه شنبه 01 مهر 1393
  • دوشنبه 31 شهريور 1393
  • دوشنبه 17 شهريور 1393
  • چهارشنبه 05 شهريور 1393
  • سه شنبه 04 شهريور 1393
  • يکشنبه 02 شهريور 1393
  • شنبه 01 شهريور 1393
  • جمعه 31 مرداد 1393
  • پنجشنبه 30 مرداد 1393
  • چهارشنبه 29 مرداد 1393
  • سه شنبه 28 مرداد 1393
  • دوشنبه 27 مرداد 1393
  • شنبه 25 مرداد 1393
  • جمعه 24 مرداد 1393
  • پنجشنبه 23 مرداد 1393
  • چهارشنبه 22 مرداد 1393
  • سه شنبه 21 مرداد 1393
  • دوشنبه 20 مرداد 1393
  • يکشنبه 19 مرداد 1393
  • شنبه 18 مرداد 1393
  • جمعه 17 مرداد 1393
  • پنجشنبه 16 مرداد 1393
  • چهارشنبه 15 مرداد 1393
  • سه شنبه 14 مرداد 1393
  • دوشنبه 13 مرداد 1393
  • يکشنبه 12 مرداد 1393
  • جمعه 10 مرداد 1393
  • پنجشنبه 09 مرداد 1393
  • چهارشنبه 08 مرداد 1393
  • يکشنبه 5 مرداد 1393
  • يکشنبه 05 مرداد 1393
  • شنبه 04 مرداد 1393
  • جمعه 03 مرداد 1393
  • سه شنبه 31 تير 1393
  • دوشنبه 30 تير 1393
  • يکشنبه 29 تير 1393
  • شنبه 28 تير 1393
  • چهارشنبه 25 تير 1393
  • سه شنبه 24 تير 1393
  • دوشنبه 23 تير 1393
  • يکشنبه 22 تير 1393
  • سه شنبه 06 اسفند 1392
  • دوشنبه 27 آبان 1392
  • دوشنبه 22 مهر 1392
  • پنجشنبه 23 خرداد 1392
  • پنجشنبه 12 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 04 ارديبهشت 1392
  • چهارشنبه 23 اسفند 1391
  • سه شنبه 22 اسفند 1391
  • يکشنبه 20 اسفند 1391
  • چهارشنبه 09 اسفند 1391
  • نظرسنجی
    نظر شما درباره جذاب نیوز چیست؟
    فید سایت
    آمار سایت
  • کل مطالب : 1358
  • کل نظرات : 135
  • افراد آنلاین : 10
  • تعداد اعضا : 73
  • آی پی امروز : 44
  • آی پی دیروز : 71
  • بازدید امروز : 56
  • باردید دیروز : 188
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 812
  • بازدید ماه : 812
  • بازدید سال : 38,679
  • بازدید کلی : 313,289